بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد؟ پرونده قاچاق یک میلیون و ۷۱۶ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای بر روی میز تعزیرات خراسان‌رضوی دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور
سرخط خبرها

بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم بیمه شخص ثالث تا ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱

  • کد خبر: ۱۴۸۶۳۵
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم بیمه شخص ثالث تا ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱
وزیر اقتصاد گفت: از ۱۵ بهمن تا ۱۹ اسفند به مدت ۳۵ روز، همه مالکان وسایل نقلیه‌ای که درماه‌های گذشته فاقد بیمه نامه شخص ثالث بودند بدون پرداخت جریمه می‌توانند از امکانات شبکه بیمه‌ای کشور با بخشودگی صد درصد استفاده کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان خاندوزی در ارتباط تلفنی با بخش خبری ۲۱ سیما افزود: در برخی از سنوات در مدت‌های مشخصی برای بخشی از هموطنانمان که نتوانستند بیمه شخص ثالث خود را تهیه کنند و طبق ماده ۲۴ قانون بیمه شخص ثالث باید برای تمام طول دوره‌ای که خودرو آن‌ها فاقد بیمه نامه بوده است جریمه بپردازند، برای کمک به حال مردم عزیز در شرایط اقتصادی که قرار داریم و برای ترویج فرهنگ در حوزه بیمه گری، معافیت‌ها و بخشودگی‌هایی اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکبار دیگر هم در ماه‌های گذشته در طول سال جاری این بخشودگی اعمال شده بود، ادامه داد: در نوبت قبل حدود یک میلیون صاحب وسیله نقلیه از این بخشودگی استفاده کردند و کمک خوبی به حال صاحبان وسایل نقلیه شد و امیدواریم از این مهلت ۳۵ روزه هم حداکثر استفاده صورت گیرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بیش از یک میلیون صاحب وسیله نقلیه در آبان که به مناسبت روز ملی بیمه این بخشودگی را اعمال کردیم، استفاده کردند.

آقای خاندوزی با بیان اینکه امسال مدت زمان استفاده از این بخشودگی برای مردم تقریباً ۳۰ روز بیشتر از سال‌های گذشته است، افزود: این مهلت حدود ۶۰ روز بود که امسال به ۹۰ روز خواهد رسید.

وی اضافه کرد: برای صاحبان وسیله نقلیه حوزه کشاورزی که حدود ۹۰ روز را استفاده کرده بودند با اضافه شدن مدت ۱۵ بهمن تا ۱۹ اسفند نزدیک به ۱۲۰ روز بخشودگی را استفاده خواهند کرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->